Total Pageviews

Saturday 9 July 2011

Testimonial

Sebelum saya mencuba Kopi Tongkat Ali 9 Dalam 1, badan saya selalu rasa sakit-sakit. Tapi, selepas diperkenalkan Kopi Tongkat Ali 9 Dalam 1 Smart Herbs saya rasa badan saya lebih ringan dan rasa sakit badan pun berkurang. Tambahan pula, rasanya yang sedap menjadikan saya mesti rasa nak minum setiap hari. Selepas mengambil sekotak, kini saya dapati tenaga saya semakin meningkat dan badan kembali segar. Alhamdulillah. Terima kasih Smart Herbs kerana mengeluarkan kopi yang bermutu tinggi - Halib bin Sudin, berusia 63 tahun




Sejak 4 tahun yang lepas, saya menghidapi penyakit darah tinggi. Kadang-kadang mencecah bacaan hampir 200/120bp. Saya juga menghadapi masalah berat badan yang berlebihan. Sebelum ini berat saya telah mencecah 95kg. Tetapi sejak saya mengamalkan minum Kopi Tongkat Ali 9 Dalam 1, Kopi Barli 5 Dalam 1 dan Losyen Pati Halia, Cengkih dan Limau Nipis keluaran Smart Herbs, saya dapati darah tinggi saya semakin normal pada bacaan 120/90bp. Saya amat terkejut dengan perubahan ini kerana buat masa ini, saya tidak mengambil ubat-ubatan. Lagi satu kesan yang saya nampak selepas hampir 4 bulan mengamalkan produk Smart Herbs, saya dapati berat badan saya semakin berkurangan kerana sejak mengamalkan minum kopi barli, saya dapat mengatasi masalah "kuat makan". Kini, berat saya telah berkurang kepada 79 kg, tanpa perlu berbelanja banyak. Lagi satu yang paling best, saya kini sangat bertenaga. Badan dah rasa semakin ringan dan cergas, Alhamdulillah. Terima kasih Smart Herbs kerana telah memperkenalkan produk yang bermutu dan berkesan ini - En. Zek, Puchong,  Selangor

Saya belajar di Tingkatan Empat dan tinggal di asrama. Aktiviti sekolah yang banyak menyebabkan saya sering keletihan. Ibu saya memperkenalkan Susu Kambing & Madu Smart Herbs dan memaksa saya minum setiap hari. Dahulu saya ada masalah jerawat yang banyak sebab ada masalah buang air besar tidak lawas. Tapi tanpa saya sedari sejak mengamalkan minum Susu Kambing & Madu, masalah jerawat saya dah hilang dan saya dapat buang air besar dengan lawas. Saya juga dapati saya kurang senggugut sejak mengamalkan minum susu ini. Saya juga tidak mudah penat lagi, lebih fokus bila belajar dan keputusan periksa pun semakin meningkat. Alhamdulillah. Terima kasih ibu, terima kasih Smart Herbs- Hani, Ledang, Johor

No comments:

Post a Comment