Total Pageviews

Friday 8 July 2011

Bagaimana Nak Join sebagai Member/Agen?

Tahniah jika anda berminat untuk menyertai kami sebagai seorang member/agen.  Buat masa ini kami hanya mengambil agen/member yang membeli kali pertama 12 kotak produk @RM360. Anda akan didaftarkan sebagai STAR CENTER kami.


Kelebihan STAR CENTER

Harga
Selepas didaftarkan dengan pembelian 12 kotak pertama @RM360 tersebut, anda akan menikmati harga agen//member. Harga produk seperti yang berikut:
Semua jenis kopi dan losyen pati halia pada harga RM13.50 setiap kotak
Susu Kambing dan Madu pada harga RM17.50 setiap kotak
(Kos penghantaran akan dikenakan RM2.50 setiap kotak)

Untuk Agen dari Sabah dan Sarawak pendaftaran Star Center sebanyak RM410. Manakala harga belian ulangan produk kopi dan losyen pati halia berharga RM17.50 dan Susu Kambing & Madu pula berharga RM21.50 sekotak. Kos penghantaran setiap kotak sebanyak RM3.00

BONUS
Sebagai Star Center anda akan menerima BONUS pengenalan /rujukan agen/member. Setiap agen/member yang anda perkenalkan, anda akan menerima bayaran RM115 dalam bentuk bonus. Bonus ini akan dibayar oleh syarikat Smart Herbs terus ke dalam akaun anda.

Bonus Auto-Down Line
Bagi Star Center yang tidak merujuk pelanggan, anda juga akan menerima bonus secara tidak langsung dalam Program Auto Down-Line yang kami sediakan. Setiap ahli yang diletakkan di bawah anda (direct) anda akan menerima RM15.00.  Kami akan menyusun Auto Down-Line sistem 12 x 12. Bermaksud setiap Star Center akan menerima Auto-Down Line 12 orang x RM15 setiap orang  (RM180). keberangkalian menerima Auto-Down Line bergantung kepada pendaftaran/kemasukan ahli secara on-line.

Ada banyak lagi bonus dan kelebihan yang bakal anda nikmati. Apa lagi, registerlah sekarang.Sila Klik

No comments:

Post a Comment